Το Ευρωμπάσκετ της Σλοβενίας τελείωσε για την ελληνική ομάδα και μαζί άρχισαν να γίνονται οι πρώτες σκέψεις για τις αλλαγές και την επόμενη μέρα. Η πρώτη σελίδα που έκλεισε ήταν με την αποχώρηση του Νίκου Κουκουλιά, του επί 13 χρόνια γιατρού της Εθνικής Ομάδας.